Marilena Kurunczi si Razvan Curcubata |
Ce alta modalitate mai buna de a invata team work-ul, decat sa tii un training in doi? Ei bine, joi, incepand cu orele 17:00 am avut o alta sedinta de instruire in fata echipei de vanzari Swobb. A iesit minunat, deoarece, notiunile teoretice s-au armonizat cu cele tehnice, intr-un mod optim si eficient.
Protagonistii au fost: in rol de specialist chimist: Marilena Kurunczi (stanga), in rol de persoana motivationala: Razvan Curcubata (dreapta), iar in rol de public: echipa Swobb. Ce poti sa inveti de la un astfel de eveniment, daca esti protagonist, este organizarea cat mai naturala a tot ceea ce se petrece in fata celor care asista.
Organizare, organizare, dar s-o stim si noi.
Cum se desfasoara un astfel de training? Ei bine, totul incepe cu multe zile inainte. Incepi sa pui pe hartie toate ideile principale, alaturi de colaboratorul tau. Stabilesti un mod de lucru, ce spune, cat spune si cand spune fiecare. Ce jocuri de rol aduci in sesiunea de lucru. Care este directia de urmat principala. Toate acestea chiar conteaza. Cine a tinut traininguri stie la ce ma refer.
Suna foarte migalos, insa poate sa fie o discutie de 10 minute sau chiar de 3 ore, depinde doar de cat de perfectionist esti. Dupa ce stie fiecare ce are de facut, incepe distractia. Ai de strans materialul de lucru, doar trebuie sa prezinti ceva unor persoane interesate.
Apoi vine partea interesanta, stabilirea agendei de lucru. Cate minute dureaza introducerea, cat dureaza interventia fiecarui facilitator, pauza cand se va da si, mai ales, cat timp va dura toata sedinta.
Suna bine. Dar mai este ceva. Este deosebit de important sa si repeti de cateva ori materialul si ideile principale pe care doresti sa le scoti in evidenta.
Cum a fost la noi?
Superb. Este singurul cuvant ce imi vine in minte. Am facut regresie in trecut, pana in clasa a 8-a caci am discutat despre chimie, am fost si entuziasti, am facut tot posibilul sa folosim cuvinte cat mai simple, am dat foarte multe exemple, am fost si "sot si sotie" in rol de clienti dificili. Feed back-ul a fost pe masura, le-a placut si asteapta urmatoarea sedinta.
Daca ti-a fost utila informatia, da-i share, ca sa aiba acces si alte persoane la acest material.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu