marți, 2 octombrie 2012

Sedinta de toastmaster part 3

Astazi in cutia postala am gasit un aviz. Nedumerit, ma indrept catre oficiul postal fara sa inteleg ce am primit de fapt. Habar nu aveam despre ce era vorba.

Din fericire nu era coada, ciudat nu-i asa? (cum sa nu fie coada intr-o institutie a statului?!?). Prezint buletinul, arat avizul, si astept. Doamna din spatele ghiseului imi inmaneaza un colet mare si alb. Hmm. Dar ce-o fi in el?

Surpriza acum incepe

Il iau in mana si ma uit pe plic: New Member Kit. Here are your Toastmasters educational materialsWow ce tare! Am primit kitul de start de la clubul Toastmasters. Chiar s-au miscat bine. Pai inscrierea am facut-o acum 2 saptamani si iata ca deja am cele doua manuale in mana. Superb de-a dreptul.

Si mai frumos este ca in plic este si o mica scrisorica de la Steven Loe, Manager of Production and Shipping, in care mi se cere sa trimit un mail cu data la care am primit coletul, pentru a-si imbunatati serviciul de trimitere al pachetelor.

Ce contine kit-ul de start?

Competent Communication un ghid practic pentru a deveni un mai bun vorbitor in public. Este manualul in care primesc toata informatia de care am nevoie despre sedintele Toastmasters si despre rolurile din cadrul acestora. Pe deasupra, in el se gasesc descrise si cele 10 lectii prin care un membru toastmaster va trece ca sa ajunga Competent Comunicator 

Competent Leadership un ghid practic pentru a deveni un mai bun lider. Este materialul bonus, prin care poti sa fii evaluat sau sa te evaluezi pentru a capata abilitati de lider.

Imi place din ce in ce mai mult aceasta comunitate, ma regasesc in ea, sunt multi oameni atat de frumosi de la care ai de invatat multe aspecte legate de public speaking si nu numai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu